Jump to content
Sign in to follow this  
username

LOL $65.00 Alpinestar tail bags for sale!

Recommended Posts

username
So I bought one of these "Alpinestar" bags off eBay the other day. They definitely are not legit as I'm sure you already guessed by now. They do however look kind of nice and probably will be a good addition to the ol' 2 wheels n chain. I like how the logo is smudged a bit out of the picture so they don't get in trouble for selling fake stuff. It does look somewhat aero dynamic and not to hard on the eyes either. I dunno what do yall think about it?
 
Oh I guess this should have went under the eBay deals thread hey.....mmmm too late i guess *shrugs shoulders*
 
Da Link:
Alpinestar bag on eBay

Share this post


Link to post
Share on other sites
fromthecage
Glad it's working out for ya, but man that is the sketchiest ad ever, lol
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
username
Ya haha i havent even got the thing yet so as far as quality goes i have no idea what to expect. I'll keep ya posted.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.