Jump to content
Sign in to follow this  
belleau1977

Crash bars for those that just can't ride well.

Recommended Posts

tino206
what does that really do?

Share this post


Link to post
Share on other sites
belleau1977
Not a clue!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ryan4130
Maybe those are for branch protection while bushwacking? Thats my only idea lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
No Hater
I suppose you could drive through zombies easier with those. Maybe even dry your clothes on it after a long wet ride.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
motomeek
It's for GoPro mounting you guys! That handlebar mount would have a field day with that. I should know. Our handlebars don't give us an optimal camera angle with the typical GoPro accessories.
 
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beemer
I'm pretty sure I could use that as a support for a TV tray/M1919 .30 cal. browning machine gun. Take care of hunger pangs and dip-shet drivers.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allan
Maybe I need that. lol when I spilled 2 days ago, my handle bar bent when the bike slid across the ground. That would have protected it. Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
norcal616
Looks like it's built so somebody can install a windscreen or a H.U.D. style windscreen for ummm hmmmm it's top secret...
 
 
 
Now I have. A feeling they will make a roll over bar hoop...

Share this post


Link to post
Share on other sites
motomachines
LOL
 
Guys, that's a protection bar used for motorcycle driving schools! :D
VCllYGL.png
 
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
fooschnickens
LOL  
Guys, that's a protection bar used for motorcycle driving schools! :D
VCllYGL.png

I wanna go to a school that has FZs! :o 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motomachines
I wanna go to a school that has FZs! :o
A man can dream, right?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok
"Crash bars for those that just can't ride well" or meaby for those that want to learn how to ride fast and overtake people afraid of leaning becouse faling without crashbar-cage? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
fromthecage
I want to see the crash protection thats sticking up off the sides of the bike

Share this post


Link to post
Share on other sites
zombiphone
I'm gonna get one of those and cover it in rally lights. I don't know how I've survived so long without the chance to turn my bike into a bro truck.
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.